19 Eylül 2012 Çarşamba

istenmeyen ürünler

   Az önce kısa çaplı bir cinnet geçirdim. Sevmediğim ya da artık kullanmadığım ne kadar ürün varsa hepsini toplayıp poşetledim. Bir rahatlık çöktü üstüme ohhh anlatamam. Hesapta ürünlerin bitirilmesi vardı, alışveriş yapılmayacaktı ama yeteeeeeeeeeeeer! çığlığım galip geldi =D yihaaaaa!
  Bu terbiyesizliğim tabisi kabul edilemez ama kafaya koydum ve yeni kararlar aldım :
1) Artık aldığım üründen hoşlanmazsam, cildimi irite ediyorsa, nefret edip de hala kullanıyorsam ve cildim kusuyorsa ürünler yallah beğenmedi kutusuna / poşetine yollanacak en yakın zamanda elden çıkartılacak
2) Sadece ayıla bayıla aldığım ürünler project pan kategorisine girecek
3)Mümkünse bana bir oha! denilecek aynı üründen çılgın gibi dört  beş tane almaya gerek yok, bir tane yedeklenecek (sayı ile 1! )
   Bu postun sebebini, kendimi zorlamam sonucunda yüzümün kusması şeklinde  tahmin etmek zor olmayacak sayın arkidişler. Nayn diyoruz ve bu gidişe bir dur diyoruz.
   Bu arada ben bi konad macerası anlatacaktım tey teey!
   Tüm hazırlıklarımı tamamlayıp foto çekmece oyunu da oynadıktan sonra yeni üründü konaddı pp10 idi hepsine ayrı ayrı değiniyoruz
  Haydin si yu! ( ayıp olması gidenleri de bi ara yazayım buraya)

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder